Перегляд програми "Інформатика-5"

Інформаційні процеси та системи (7 год.)

Ключові слова: інформація, інформаційні процеси, ... Програмне забезпечення: ...

Комп’ютерні презентації (6 год.)
Текстові документи (6 год.)
Комп’ютерні мережі. Інтернет (6 год.)
Алгоритми та програми (16 год.)
Практикум з використання інформаційних технологій (6 год.)

Статистика використання очікуваних результатів навчання

Інформатична
Маркування Ім’я Кількість
6 ІФО 1.1.1-1 розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач 0
6 ІФО 1.1.1-2 розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології 0
6 ІФО 1.1.2-1 описує призначення та застосування цифрових пристроїв і технологій для здійснення інформаційних процесів з використанням відповідної термінології 0
6 ІФО 1.1.2-2 пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач 0
6 ІФО 1.1.3-1 наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості 0
6 ІФО 1.1.3-2 описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство 0
6 ІФО 1.2.1-1 визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень 0
6 ІФО 1.2.1-2 обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних 0
6 ІФО 1.2.1-3 розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади 0
6 ІФО 1.2.1-4 зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах 0
6 ІФО 1.2.2-1 обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації та/чи файлів на носіях 0
6 ІФО 1.2.2-2 визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних 0
6 ІФО 1.2.2-3 створює / обирає і подає набори даних для перевірки чи доведення тверджень 0
6 ІФО 1.2.3-1 представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень 0
6 ІФО 1.2.3-2 пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу 0
6 ІФО 1.3.1-1 оцінює істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми 0
6 ІФО 1.3.1-2 обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їх допустимі значення 0
6 ІФО 1.3.1-3 пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб” 0
6 ІФО 1.3.2-1 планує і реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези 0
6 ІФО 1.3.2-2 робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу 0
6 ІФО 1.4.1-1 розпізнає факти і судження в інформаційних джерелах 0
6 ІФО 1.4.1-2 порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями 0
6 ІФО 1.4.2-1 наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах 0
6 ІФО 1.4.2-2 використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації і надійності джерел 0
6 ІФО 2.1.1-1 складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач 0
6 ІФО 2.1.1-2 представляє алгоритм одним чи кількома способами 0
6 ІФО 2.1.1-3 поєднує базові структури для розв’язання задачі 0
6 ІФО 2.1.1-4 пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх 0
6 ІФО 2.1.2-1 знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок 0
6 ІФО 2.1.2-2 робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі 0
6 ІФО 2.2.1-1 наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують 0
6 ІФО 2.2.1-2 створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) 0
6 ІФО 2.2.1-3 проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи 0
6 ІФО 2.2.1-4 пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту 0
6 ІФО 2.2.2-1 розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проекту, і пропонує способи їх усунення 0
6 ІФО 2.2.2-2 докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проектів 0
6 ІФО 2.2.2-3 прогнозує зміну результату роботи проекту внаслідок внесення змін до нього 0
6 ІФО 2.3.1-1 складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі 0
6 ІФО 2.3.1-2 визначає функціонал окремих частин проекту 0
6 ІФО 2.3.1-3 складає проект з розв’язання окремих підзадач 0
6 ІФО 2.3.1-4 узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проекті 0
6 ІФО 2.4.1-1 розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми 0
6 ІФО 2.4.2-1 наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних 0
6 ІФО 2.4.2-2 використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів 0
6 ІФО 2.4.3-1 створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку 0
6 ІФО 2.4.3-2 обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів 0
6 ІФО 2.4.3-3 використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів 0
6 ІФО 2.4.3-4 створює мультимедійні презентації 0
6 ІФО 2.4.3-5 дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів 0
6 ІФО 2.4.3-6 описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту 0
6 ІФО 2.5.1-1 бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів 0
6 ІФО 2.5.1-2 планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання 0
6 ІФО 2.5.2-1 пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту 0
6 ІФО 2.5.2-2 пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту 0
6 ІФО 2.5.2-3 наводить приклади переваги конструктивної співпраці 0
6 ІФО 2.5.3-1 у разі потреби пропонує допомогу іншим особам 0
6 ІФО 2.5.3-2 бере участь у представленні результатів групової роботи 0
6 ІФО 2.5.3-3 описує вплив власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи) 0
6 ІФО 2.5.4-1 надає доброзичливі і конструктивні поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи 0
6 ІФО 2.5.4-2 описує власну діяльність як члена групи і набутий досвід 0
6 ІФО 3.1.1-1 виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням 0
6 ІФО 3.1.1-2 називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження 0
6 ІФО 3.1.1-3 демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних 0
6 ІФО 3.1.2-1 описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою 0
6 ІФО 3.1.2-2 пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення 0
6 ІФО 3.1.2-3 моделює роботу простої інформаційної системи 0
6 ІФО 3.2.1-1 формулює власні потреби і вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень 0
6 ІФО 3.2.1-2 обирає, налаштовує залежно від особистих потреб і використовує програмне забезпечення з доступного переліку 0
6 ІФО 3.2.1-3 розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв та адаптується до них 0
6 ІФО 3.2.1-4 наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення 0
6 ІФО 3.2.2-1 розрізняє і формулює прості апаратні і програмні проблеми у власному інформаційному середовищі, пропонує способи їх розв’язання, звертаючись у разі потреби за допомогою до інших осіб 0
6 ІФО 3.3.1-1 наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до Інтернету 0
6 ІФО 3.3.1-2 наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей 0
6 ІФО 3.3.1-3 обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам 0
6 ІФО 3.3.1-4 використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності 0
6 ІФО 3.3.1-5 пояснює переваги і недоліки цифрової комунікації 0
6 ІФО 4.1.1-1 наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для навколишнього середовища і добробуту у знайомих ситуаціях 0
6 ІФО 4.1.1-2 розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом 0
6 ІФО 4.1.1-3 розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату 0
6 ІФО 4.1.2-1 наводить приклади і застосовує заходи безпеки та захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних 0
6 ІФО 4.1.2-2 створює і використовує надійні паролі 0
6 ІФО 4.1.2-3 не розголошує конфіденційні дані про себе та інших осіб 0
6 ІФО 4.1.3-1 пояснює, що таке “цифровий слід” та онлайн-репутація, відповідально формує їх у себе 0
6 ІФО 4.2.1-1 пояснює правила етикету спілкування у цифрових мережах і дотримується їх 0
6 ІФО 4.2.1-2 розпізнає небезпечні віртуальні спільноти і не бере участі в них 0
6 ІФО 4.2.1-3 розпізнає небезпечні/ конфліктні ситуації під час онлайн-спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися за допомогою у разі їх виникнення 0
6 ІФО 4.2.2-1 створює повідомлення на доступних ресурсах, додержуючи правил і враховуючи соціальні, культурні та інші особливості учасників онлайн-комунікації 0
6 ІФО 4.2.2-2 наводить приклади підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів і пропонує за потреби ці рішення 0
6 ІФО 4.2.2-3 цікавиться новинками засобів і способів комунікації, розповідає про них 0
6 ІФО 4.3.1-1 пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності 0
6 ІФО 4.3.1-2 розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі 0
6 ІФО 4.3.1-3 зазначає джерела, використані у своїх роботах 0
6 СЗО 2.2.1-1 прогнозує наслідки своїх дій у непередбачуваних і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації 0
6 СЗО 2.2.1-2 пояснює наслідки недотримання здорового способу життя на основі інформації, що міститься в різних текстах 0
6 СЗО 2.2.1-3 передбачає вплив на власне здоров’я, безпеку, добробут та здоров’я, безпеку, добробут інших осіб неналежного використання цифрових пристроїв 0
6 СЗО 2.2.1-4 прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі 0

Пояснювальна записка