Інформаційні процеси та системи (7 год.)
Ключові слова: інформація, інформаційні процеси, ... Програмне забезпечення: ...
Комп’ютерні презентації (6 год.)
Текстові документи (6 год.)
Комп’ютерні мережі. Інтернет (6 год.)
Алгоритми та програми (16 год.)
Практикум з використання інформаційних технологій (6 год.)
Статистика використання очікуваних результатів навчання
Інформатична
Маркування | Ім’я | Кількість |
---|---|---|
6 ІФО 1.1.1-1 | розрізняє та пояснює інформаційні процеси в навколишньому середовищі в контексті розв’язання конкретних задач | 0 |
6 ІФО 1.1.1-2 | розпізнає життєві, навчальні проблеми, для розв’язання яких можна застосувати цифрові технології | 0 |
6 ІФО 1.1.2-1 | описує призначення та застосування цифрових пристроїв і технологій для здійснення інформаційних процесів з використанням відповідної термінології | 0 |
6 ІФО 1.1.2-2 | пояснює вибір та використовує цифрові пристрої і технології для розв’язання конкретних задач | 0 |
6 ІФО 1.1.3-1 | наводить приклади поширення цифрових інновацій у громаді, суспільстві, застосування їх для навчання, комунікації і творчості | 0 |
6 ІФО 1.1.3-2 | описує та оцінює позитивний і негативний вплив інформаційних технологій на власне життя і суспільство | 0 |
6 ІФО 1.2.1-1 | визначає формат і обсяг даних, потрібних для розв’язання задачі, підтвердження чи спростування тверджень | 0 |
6 ІФО 1.2.1-2 | обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних | 0 |
6 ІФО 1.2.1-3 | розпізнає дані різних типів і наводить їх приклади | 0 |
6 ІФО 1.2.1-4 | зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях або мережних/хмарних ресурсах | 0 |
6 ІФО 1.2.2-1 | обирає ключові слова і методи пошуку, формулює різні типи запитань та/або запитів для пошуку потрібної інформації та/чи файлів на носіях | 0 |
6 ІФО 1.2.2-2 | визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних | 0 |
6 ІФО 1.2.2-3 | створює / обирає і подає набори даних для перевірки чи доведення тверджень | 0 |
6 ІФО 1.2.3-1 | представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних проміжних перетворень | 0 |
6 ІФО 1.2.3-2 | пояснює схеми і діаграми систем реального і віртуального світу | 0 |
6 ІФО 1.3.1-1 | оцінює істотність/ важливість/ необхідність/ адекватність інформації в контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми | 0 |
6 ІФО 1.3.1-2 | обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, і визначає їх допустимі значення | 0 |
6 ІФО 1.3.1-3 | пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб” | 0 |
6 ІФО 1.3.2-1 | планує і реалізує експеримент з готовими чи створеними моделями для підтвердження чи спростування гіпотези | 0 |
6 ІФО 1.3.2-2 | робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлю відповідають гіпотезі/прогнозу | 0 |
6 ІФО 1.4.1-1 | розпізнає факти і судження в інформаційних джерелах | 0 |
6 ІФО 1.4.1-2 | порівнює інформацію з різних джерел за наданими критеріями | 0 |
6 ІФО 1.4.2-1 | наводить аргументи щодо надійності джерел і достовірності інформації в медіатекстах | 0 |
6 ІФО 1.4.2-2 | використовує запропоновані ресурси для перевірки сумнівної інформації і надійності джерел | 0 |
6 ІФО 2.1.1-1 | складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми для розв’язання задач | 0 |
6 ІФО 2.1.1-2 | представляє алгоритм одним чи кількома способами | 0 |
6 ІФО 2.1.1-3 | поєднує базові структури для розв’язання задачі | 0 |
6 ІФО 2.1.1-4 | пропонує способи перевірки коректності алгоритму та використовує їх | 0 |
6 ІФО 2.1.2-1 | знаходить, пояснює і пропонує варіанти виправлення простих логічних помилок | 0 |
6 ІФО 2.1.2-2 | робить висновок щодо відповідності алгоритму для розв’язання задачі | 0 |
6 ІФО 2.2.1-1 | наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують | 0 |
6 ІФО 2.2.1-2 | створює і виконує програмний проект у середовищі програмування (візуальне, блокове або інше) | 0 |
6 ІФО 2.2.1-3 | проводить перевірку роботи програмного проекту на заданих прикладах і робить висновки щодо коректності його роботи | 0 |
6 ІФО 2.2.1-4 | пропонує власні способи перевірки правильності роботи проекту | 0 |
6 ІФО 2.2.2-1 | розпізнає типові помилки, які виникають під час запуску програмного проекту, і пропонує способи їх усунення | 0 |
6 ІФО 2.2.2-2 | докладає зусиль і виявляє гнучкість, використовуючи доступні ресурси і стратегії для подолання перешкод і розв’язання проблем під час реалізації програмних проектів | 0 |
6 ІФО 2.2.2-3 | прогнозує зміну результату роботи проекту внаслідок внесення змін до нього | 0 |
6 ІФО 2.3.1-1 | складає список підзадач для розв’язання великої або складної задачі | 0 |
6 ІФО 2.3.1-2 | визначає функціонал окремих частин проекту | 0 |
6 ІФО 2.3.1-3 | складає проект з розв’язання окремих підзадач | 0 |
6 ІФО 2.3.1-4 | узгоджує взаємодію окремих підзадач у модульному проекті | 0 |
6 ІФО 2.4.1-1 | розпізнає та реалізовує можливості для створення інформаційних продуктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми | 0 |
6 ІФО 2.4.2-1 | наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, порівнює їх за наданими критеріями і пояснює вибір потрібних | 0 |
6 ІФО 2.4.2-2 | використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів | 0 |
6 ІФО 2.4.3-1 | створює, редагує та форматує об’єкти текстового документа, готуючи його до друку | 0 |
6 ІФО 2.4.3-2 | обирає і застосовує засоби для побудови малюнка в одному з графічних редакторів | 0 |
6 ІФО 2.4.3-3 | використовує програмне забезпечення для простих розрахунків і візуалізації результатів | 0 |
6 ІФО 2.4.3-4 | створює мультимедійні презентації | 0 |
6 ІФО 2.4.3-5 | дотримується критеріїв оформлення і якості інформаційних продуктів | 0 |
6 ІФО 2.4.3-6 | описує власну діяльність і набутий досвід під час створення інформаційного продукту | 0 |
6 ІФО 2.5.1-1 | бере участь у спільному проекті (он-лайн та оф-лайн) із створення інформаційних продуктів для реалізації власних і суспільних інтересів | 0 |
6 ІФО 2.5.1-2 | планує роботу перед виконанням завдання і за потреби вносить корективи в план під час виконання завдання | 0 |
6 ІФО 2.5.2-1 | пояснює, розподіляє і відповідально виконує ролі групової взаємодії під час розроблення проекту | 0 |
6 ІФО 2.5.2-2 | пропонує і дотримується правил взаємодії і прийняття спільних рішень під час створення колективного проекту | 0 |
6 ІФО 2.5.2-3 | наводить приклади переваги конструктивної співпраці | 0 |
6 ІФО 2.5.3-1 | у разі потреби пропонує допомогу іншим особам | 0 |
6 ІФО 2.5.3-2 | бере участь у представленні результатів групової роботи | 0 |
6 ІФО 2.5.3-3 | описує вплив власних думок, емоцій і настрою на власну діяльність і результат роботи (власний і групи) | 0 |
6 ІФО 2.5.4-1 | надає доброзичливі і конструктивні поради щодо вдосконалення процесу та/чи результату спільної роботи | 0 |
6 ІФО 2.5.4-2 | описує власну діяльність як члена групи і набутий досвід | 0 |
6 ІФО 3.1.1-1 | виділяє групи цифрових пристроїв за їх функціями і призначенням | 0 |
6 ІФО 3.1.1-2 | називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, описуючи їх взаємодію, основні характеристики, можливості та обмеження | 0 |
6 ІФО 3.1.1-3 | демонструє належний рівень навичок роботи з клавіатурою та іншими пристроями введення і виведення даних | 0 |
6 ІФО 3.1.2-1 | описує взаємозв’язок програмного забезпечення комп’ютера з апаратною складовою | 0 |
6 ІФО 3.1.2-2 | пояснює призначення операційної системи і прикладного програмного забезпечення | 0 |
6 ІФО 3.1.2-3 | моделює роботу простої інформаційної системи | 0 |
6 ІФО 3.2.1-1 | формулює власні потреби і вимоги до цифрових інструментів і можливих технологічних рішень | 0 |
6 ІФО 3.2.1-2 | обирає, налаштовує залежно від особистих потреб і використовує програмне забезпечення з доступного переліку | 0 |
6 ІФО 3.2.1-3 | розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, оновлення цифрових пристроїв та адаптується до них | 0 |
6 ІФО 3.2.1-4 | наводить приклади наслідків/ризиків встановлення і використання програмного забезпечення | 0 |
6 ІФО 3.2.2-1 | розрізняє і формулює прості апаратні і програмні проблеми у власному інформаційному середовищі, пропонує способи їх розв’язання, звертаючись у разі потреби за допомогою до інших осіб | 0 |
6 ІФО 3.3.1-1 | наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до Інтернету | 0 |
6 ІФО 3.3.1-2 | наводить приклади онлайн-сервісів та їх можливостей | 0 |
6 ІФО 3.3.1-3 | обирає актуальні і безпечні засоби і способи комунікації для себе і пропонує їх іншим особам | 0 |
6 ІФО 3.3.1-4 | використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, спілкування, навчання, задоволення власних інтересів чи участі в суспільній діяльності | 0 |
6 ІФО 3.3.1-5 | пояснює переваги і недоліки цифрової комунікації | 0 |
6 ІФО 4.1.1-1 | наводить приклади переваг і небезпек використання цифрових технологій для навколишнього середовища і добробуту у знайомих ситуаціях | 0 |
6 ІФО 4.1.1-2 | розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом | 0 |
6 ІФО 4.1.1-3 | розрізняє інформаційне “сміття” цифрового і нецифрового формату | 0 |
6 ІФО 4.1.2-1 | наводить приклади і застосовує заходи безпеки та захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних | 0 |
6 ІФО 4.1.2-2 | створює і використовує надійні паролі | 0 |
6 ІФО 4.1.2-3 | не розголошує конфіденційні дані про себе та інших осіб | 0 |
6 ІФО 4.1.3-1 | пояснює, що таке “цифровий слід” та онлайн-репутація, відповідально формує їх у себе | 0 |
6 ІФО 4.2.1-1 | пояснює правила етикету спілкування у цифрових мережах і дотримується їх | 0 |
6 ІФО 4.2.1-2 | розпізнає небезпечні віртуальні спільноти і не бере участі в них | 0 |
6 ІФО 4.2.1-3 | розпізнає небезпечні/ конфліктні ситуації під час онлайн-спілкування (зокрема внаслідок негативних чи зневажливих дописів), знає, до кого звернутися за допомогою у разі їх виникнення | 0 |
6 ІФО 4.2.2-1 | створює повідомлення на доступних ресурсах, додержуючи правил і враховуючи соціальні, культурні та інші особливості учасників онлайн-комунікації | 0 |
6 ІФО 4.2.2-2 | наводить приклади підвищення доступності цифрових пристроїв для різних категорій користувачів і пропонує за потреби ці рішення | 0 |
6 ІФО 4.2.2-3 | цікавиться новинками засобів і способів комунікації, розповідає про них | 0 |
6 ІФО 4.3.1-1 | пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності | 0 |
6 ІФО 4.3.1-2 | розрізняє різні типи дозволів на використання чужих інформаційних ресурсів і дотримується їх у власній чи груповій роботі | 0 |
6 ІФО 4.3.1-3 | зазначає джерела, використані у своїх роботах | 0 |
6 СЗО 2.2.1-1 | прогнозує наслідки своїх дій у непередбачуваних і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації | 0 |
6 СЗО 2.2.1-2 | пояснює наслідки недотримання здорового способу життя на основі інформації, що міститься в різних текстах | 0 |
6 СЗО 2.2.1-3 | передбачає вплив на власне здоров’я, безпеку, добробут та здоров’я, безпеку, добробут інших осіб неналежного використання цифрових пристроїв | 0 |
6 СЗО 2.2.1-4 | прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі | 0 |